دو کلام حرف حساب

چند وقتیه که به خاطر مشکلات زندگی و درگیری های روز مره حال و هوای نوشتن برای وبلاگ رو نداریم و هر کسی به کار خودش مشغوله و دنبال یه لقمه نون حلال برای زن و بچشه
به خاطر مشکلات فیلترینگ و فیلتر شدن سایتهای میزبان عکس بلاگ اسپات توسط دولت فخیمه ، گذاشتن پست های عکس دار مشکل شده و حتما باید با فیلتر شکن وبلاگ ها باز شوند تا کل عکسهای یک پست نمایش داده شوند.
در هر صورت مسعود حمیدی بی تاثیر از این هیاهوی روزگار مشغول ارسال ایملهای بامزه و بی مزه خودش برای دوستان هست و در این میان موجب انبساط خاطر دوستان میشه که اگه این ایملها هم نبود دیگه باید میرفتیم و افسرده و معتاد میشدم و آخرش از کنار کوچه و خیابون و توی جوف جممون میکردن
این یکی از ایمل های فورواردی دکتر مسعود حمیدی خودمونه که به کوهنوردی بی ربطه ولی با حال و هوای زندگی روزمره ما و فرهنگ ایرانیمون بی ربط نیست!
خواندنش بی لطف نیست اما پیشاپیش به خاطر کلمات داخل متن، کلماتی که همه ما در زندگیه روزمره از اونها استفاده میکنیم ولی اگه یه روزی اونها رو یه جایی مثل این وبلاگ بخونیم میگیم چقدر بی ادبن این جماعت! ازتون عذرخواهی میکنیم.

بنظر من آدمها دو دسته هستن:

یا از من پولدارترن که بهشون میگم مال مردم خور یا بی پول ترن که بهشون میگم گدا گشنه!

یا از من بهتر کار میکنن که بهشون میگم پاچه خوار یا کمتر کار میکنن که بهشون میگم کون گشاد!

یا از من سرسخت ترن که بهشون میگم کله خر یا بی خیال ترن که بهشون میگم ببو!

یا از من هوشیارترن که بهشون میگم فضول یا ساده ترن که بهشون میگم هالــو!

یا از من شجاع ترن که بهشون میگم احمق یا از من محتاط ترن که بهشون میگم بی وجود!

یا از من دست و دل باز ترن که بهشون میگم ولخرج یا اهل حساب و کتابن که بهشون میگم چس خور!

یا از من بزرگترن که بهشون میگم گنده بگ یا کوچیکترن که بهشون میگم فسقلی!

یا از من مردم دار ترن که بهشون میگم بوقلمون صفت یا رو راست ترن که بهشون میگم ساده لو!

و .........
.
.
.
خدا رو شکر که بقیه ی ایرانیا مثل من فکر نمیکنن والا معلوم نبود مملکتمون به چه روزی می افتاد!!!!!!!!!

0 comments: