Alam kouh wall (routs) maps


به دلیل فرا رسیدن فصل صعود دیواره علم کوه و درخواست بچه ها برای کسب اطلاعات و کروکی مسیرها، سه کروکی از مسیرهای دیواره علم کوه را که متعلق به مسیرهای 52 لهستانیها، همدانیها و کل دیواره علم کوه است را در وبلاگ باشگاه ما آپلود کردیم
برای کسب اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با بخش ایمل مدیران وبلاگ با ما ارتباط داشته باشید








کروکی مسیر همدانیها ترسیم سال 1383







کروکی مسیر لهستانیهای 52- ترسیم سال 1382








کروکی کل دیواره علم کوه با آخرین بازنگری سال 83






5 comments:

    On ۲۳:۱۷ sorena گفت...

    در صورت امکان اندازه ی بزرگتر کروکی ها را قرار دهید. با اندازه ی کنونی امکان مشاهده ی جزئیات نمی باشد.

     

    من سعی کردم سایز بزرگتر رو بذارم اما انگار فضای وبلاگ این اجازه رو به ما نمیده
    اگر دوست دارین میتونید به ایمیل من ایمل بزنید تا سایز بزرگتر اوون رو براتون بفرستم
    با تشکر
    افشین یوسفی

     
    On ۱۹:۳۲ امیر زرین گفت...

    با سلام
    اگر کسی مایل به کروکی تصویری دیواره علم بود میتونم واسش ارسال کنم . zarrin81@yahoo.com
    موفق باشید .
    زرین

     
    On ۱۹:۳۵ امیر زرین گفت...

    سلام . اگر کسی مایل به داشتن کروکی تصویری از دیواره علم کوه بود میتونم براش ارسال کنم .
    email:zarrin81@yahoo.com

     

    امیر جان ممنون
    اگه ممکنه برای خود من بفرست
    افشین