مراسم اختتامیه اردوی بین المللی غارنوردی در روز دوشنبه 15/7 87 از ساعت 17 در مکان سالن اجتماعات سازمان میراث فرهنگی به نشانی خیابان آزادی نبش بزرگراه یادگار امام برگزار خواهد شد.

این برنامه با دعوت وحضور پیش کسوت های غارنوردی ایران ، سفرای کشورهای کشور کننده ، ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، ریاست محترم فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، سرپرست محترم هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران واعضای باشگاهها و گروههای کوهنوردی و غارنوردی برگزار خواهد شد و پذیرایی صورت خواهد گرفت.
همچنین در خلال این برنالمه فیلمی از فعالیتهای این اردو ساخته آقای رضا نظام دوست و فیلمی مستند از یک برنامه غارنوردی در کشور لبنان ساخته بوریس وارتز (فیلم ساز مستند ساز کشور کرواسی در زمینه پدیده های کارستی) نمایش و فعالیتهای انجام شده در این اردو توسط دبیر کل اتحادیه بین المللی غارشناسی (آقای دکتر فدی نادر) گزارش داده خواهد شد.



به همین مناسبت جلسه هفتگی باشگاه برگزار نخواهد شد و از عموم اعضای باشگاه وکلیه علاقه مندا ن کوهنوردی و غارنوردی تقاضا می شودبا شرکت به صورت پر شمار در مراسم علاقه خود را به پیشرفت این ورزش به نمایش بگذارند.
---------


--------

»»» گزارش مراسم اختتامیه از سایت باشگاه دماوند



0 comments: