تیم ملی کوهنوردی ایران به سمت پاکستان پرواز کرد





























تیم ملی کشورمان روز شنبه 9 تیرماه 1386 تهران را به مقصد پاکستان جهت صعود قله 8140 متری برودپیک ترک كرد. در این تیم سه تن از اعضای باشگاه ما عضويت دارند که برای هر سه ایشان و دیگر همنوردانشان آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.


- آقای سعید جواهرپور به عنوان سرپرست تیم
- آقاي امیرحسین جابر انصاری به عنوان یکی ار مربیان در دورهای انتخابی
- آقاي حامد کرامت از کوهنوردان با سابقه باشگاه به عنوان عضو تیم


لازم به ذکر است که به غیر از این عزیزان، دوستان دیگری از باشگاه نیز امسال خود را برای صعود های برون مرزی آماده می‌کنند که خبر آنرا متعاقبا اعلام خواهد شد.
اشاره:
- حامد کرامت متولد 1348 است. او در سال 1373 به عضویت باشگاه درآمد و از آن زمان به بعد با گرایشات کوهنرودی خاص و قدرت بدنی بالای خود توانست تمام خط الرسهای البرز را مخصوصا دماوند تا علم کوه را طی نماید. از دیگر کارهای او میتوان به صعود یخچالهای سیوله و سبلان و صعود دیواره علم کوه از مسیر های متععد و کار بر روی دیواره های بیستون و لجور نام برد. او هم اکنون دارای حکم مربیگیری درجه 3 از فدراسیون کوهنوردی است و در آخرین تلاش خود در سال 85 موفق شد قله 7010 متری خان تانگری را از جبهه قرقیزستان به همراه همنورد خود محمد بهرامی صعود نماید.
- امیر حسین جابر انصاری متولد 1348 است . او در سال 1364 به عضویت باشگاه در آمد و از آن سالها در برنامه های زمستانی بسیاری شرکت نمود که از آن جمله میتوان به صعود زمستانی قله علم کوه و تلاش برای صعود گرده آلمانها نام برد. اول تمام یخچالهای ایران را طی این سالها صعود نموده و در آخرین تلاشهای خود در خارج از مرزهای ایران توانسته قله 7134 متری لنین، قله 8140 متری برودپیک و قله دائولاگیری را تا ارتفاع 8000 متری توسط دوست و همنوردش مهدی اعتماد فر که او نیز اکنون در تلاش برای صعود قله گاشربروم در پاکستان به سر میبرد،صعود کند. او دارای مربیگری غارنوردی زیر نظر مربیان فرانسوی و داری مدرک مربیگری درجه 2 از فدراسیون کوهنوردی است. همچنین او یک دوره صعودهای زمستانی را در کشور اسکاتلند دیده است.

عکسها از پرستو ابریشمی

با تشکر از سهند عقدایی برای اطلاعات تکمیلی در مورد آقای جابر انصاری و کرامت

0 comments: