Rock Junior 2007: the world climbing festival at Arco


سایت " The Rock Master Association " از همه کودکان و نوجوانان 5 تا 13 سال و خانواده های آنها برای شرکت در ششمین دوره صخره کوچک ( the rock junior ) که قسمتی از فستیوال سنتی – کوهنوردی اروپا می باشد دعوت بعمل آورد .
این فستیوال در روز های 9 تا 10 ژوئن 2007 در Arco ایتالیا برگزار می گردد. هدف از این جشنواره ارتقا سطح روحی و سازگاری نسلهای جوانتر در رابطه با کوهنوردی و طبیعت می باشد .
این بخش از جشنواره بطور معمول شامل چهار برنامه پر تحرک و نشاط آور است . که در استادیوم فضای باز - که بیش از 20 سال میزبان مسابقات بزرگ کوهنوردی ( سنگنوردی ) بوده است – برگزار می شود . این استادیوم برای دو روز به یک پارک واقعی سنگنوردی - با امکانات جذاب سرگرمی و بازی – تبدیل شده است
کودکان می توانند در " قلعه های جهنده " ; " پل های معلق " بازی کنند و بر روی انواع دیواره های کوچک تمرینات سنگنوردی و " درخت نوردی " بنمایند . شرکت کنندگان کوچک در این جشنواره با همراهی راهنمایان کوهستان می توانند در فضای باز سنگنوردی نمایند و یا در طبیعت و صخره های منطقه Arco به کاووش بپردازند . تمامی کودکان و خانواده های آنها همچنین می توانند در مسابقات سنگنوردی که بین کودکان ; پدرها و مادرهایشان برگزار می شود شرکت کنند .

0 comments: