از اسکی روی چمن چه خبر؟؟؟



ايران ميزبان جام جهاني اسكي چمن در سال ‪ ۲۰۰۷‬شد
تهران IranSport.Net - رييس فدراسيون اسكي از ميزباني ايران در مسابقات جام جهاني اسكي چمن در سال ‪ ۲۰۰۷‬در پيست اسكي بين‌المللي ديزين خبر داد. عيسي ساوه شمشكي گفت: در اولين اجلاس بهاره فدراسيون بين‌المللي اسكي (‪ (FIS‬كه در شهر اينسبروگ اتريش برگزار شد، ايران با بيشترين راي از ميان كشورهاي عضو، ميزبان اين مسابقات شد. وي كه به عنوان عضو هيات رييسه كميته جهاني اسكي چمن دراين اجلاس حضور داشت افزود:با توجه به درخواست فدراسيون اسكي ايران درسال گذشته و موفقيت در ميزباني و برگزاري رويداد مهمي همچون قهرماني جهان در سال ‪ ، ۲۰۰۵‬اعضا كميته اسكي چمن فدراسيون جهاني با حداكثر آرا ايران را به عنوان ميزبان اين رقابتها انتخاب كردند. شمشكي گفت : اين مسابقات در دو بخش زنان و مردان و در ‪ ۲‬رشته مارپيچ سرعت و مارپيچ بزرگ در پيست اسكي بين‌المللي ديزين به مدت ‪ ۴‬روز از تاريخ ‪۱۹‬تا ‪ ۲۳‬تيرماه برگزار خواهد شد.
تاريخ مخابره پيام:يكشنبه 2 ارديبهشت 1386




ساوه شمشکی : تیم ایران در مسابقات جهانی اسکی روی چمن اتریش شرکت می کند
تهران-ایسکانیوز: رییس فدراسیون اسکی کشورمان با اشاره به برنامه های این فدراسیون در سال جاری گفت : قصد داریم در مسابقات جام جهانی اسکی چمن اتریش که مردادماه 86 برگزار می شود ، ‌شرکت کنیم .
به گزارش روز چهارشنبه گروه ورزشی ایسکا نیوز،عیسی ساوه شمشکی اظهارداشت:‌ در سال جاری طبق تقویم فدراسیون جهانی حرکت خواهیم کرد و با توجه به اینکه این تقویم تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت ، قصد داریم در اجلاس کمیته اسکی روی چمن که اردیبهشت ماه امسال برگزار خواهد شد ،‌ پیشنهاد میزبانی مسابقات اسکی روی چمن را ارائه دهیم که امیدواریم این مهم به تصویب این کمیته برسد تا شاهد حضور زنان و مردان اسکی باز جهان درایران باشیم . وی تصریح کرد : در سال جاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در لبنان برگزار خواهد شد که تیم کشورمان باید اسفند ماه امسال در این مسابقات شرکت کند . البته با توجه به اینکه در مسابقات قبلی ، تیم اعزامی کشورمان توانست 3 مدال مسابقات را از آن خود کند ، این بار نیز قصد داریم با 4 ورزشکار مرد و 2 اسکی باز زن در این دوره از مسابقات حضور پیدا کنیم تا عناوین بهتری را نسبت به دوره قبل کسب کنیم . ضمن آنکه مسابقات قهرمانی جهان نیز به احتمال فراوان در یکی از کشورهای آلمان یا ایتالیا برگزار خواهد شد که تیم کشورمان نیز در این مسابقات حضور خواهد داشت . البته زمان این مسابقات به صورت رسمی هنوز اعلام نشده که پس از اعلام فدراسیون جهانی ، از طریق فدراسیون اسکی کشورمان اعلام خواهد شد . رییس فدراسیون اسکی کشورمان خاطر نشان کرد : در سال جاری قصد داریم لیگ برتر اسکی کشور را از ابتدای دیماه در سه رشته آلپاین ، اسنوبورد و اسکی صحرانوردی برگزار کنیم که بر این اساس قصد داریم شرایط حضور استانها را در این لیگ مهیا کنیم . چرا که اگر بتوانیم استانها را در لیگ داشته باشیم ،‌ می توانیم تیمهای قدرتمند تری را برای شرکت در مسابقات آماده کنیم .ساوه شمشکی گفت : در لیگ سال گذشته استانهای آذربایجان شرقی ، اصفهان ، کردستان و همدان در مسابقات شرکت داشتند که بر این اساس قصد داریم تعداد این استانها راافزایش دهیم . ضمن آنکه برای اولین بار مسابقات چهارجانبه اسکی را بین استانهای فارس ، اصفهان ، کهگیلویه و بویر احمد و چهار محال و بختیاری برگزار کردیم که با توجه به موفقیت این مسابقه ، قصد داریم در سال جاری مسابقات چهارجانبه را در اکثر مناطق کشور به اجرا در آوریم تا استانهای همجوار بیشتر با یکدیگر به رقابت بپردازند . وی افزود : برگزاری کلاسهای مربیگری ، کارگاههای آموزشی و آموزش نیروها از جمله دیگر برنامه های این فدراسیون است که در زمانهای مشخص نسبت به انجام آنها اقدام خواهیم کرد . رییس فدراسیون اسکی افزود : از هفته آینده مرحله پایانی لیگ اسنوبورد را با حضور تیمهای خارجی و نماینده فدراسیون جهانی برگزار خواهیم کرد . این مسابقات از 22 تا 26 فروردین ماه در پیست بین المللی دیزین برگزار می شود که تا کنون تیمهای ترکیه ، چک و اوکراین برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند . ساوه شمشکی خاطر نشان کرد : از امروز نیز مرحله پایانی لیگ آلپاین طی 3 روز و با حضور نماینده فدراسیون جهانی برگزار خواهد شد که این مسابقات تحت عنوان زنده یاد دکتر محسن محسنی که سال گذشته در حین آموزش اسکی بازان بر اثر عارضه سکته قلبی در پیست دیزین به رحمت ایزدی پیوست برگزار خواهد شد . در این مسابقات 13 باشگاه و 60 ورزشکار با هم به رقابت خواهند پرداخت که امتیازات این ورزشکاران توسط نماینده فدراسیون جهانی ثبت خواهد شد .

0 comments: