روزپنج شنبه : (12/11/85)
تیم آلپاین (مردان) :تيم ايران به مقام سوم پيكارهاي تيمي آلپاين (مارپيچ بزرگ ) مردان ششمين دوره بازي‌هاي آسيايي زمستاني دست يافت. در اين مسابقات كه صبح امروز پنجشنبه در شهر چانگ چون مركز استان " جه لين " واقع در شمالشرق چين برگزار شد ، تيم اسكي آلپاين ايران در بين ‪ ۱۱‬كشور شركت‌كننده ، بعد از كشورهاي ژاپن و كره‌جنوبي در مكان سوم ايستاد. در اين مسابقات ،تيم‌هاي قزاقستان و چين به ترتيب چهارم و پنجم شدند. عليداد ساوه شمشكي ، پوريا ساوه شمشكي ، حسين ساوه شمشكي و باقر كلهر چهاراسكي باز كشورمان بودند كه در مسابقات آلپاين ( مارپيج بزرگ ) شركت كردند. در پيكارهاي انفرادي اين مسابقات پوريا ساوه شمشكي ، حسين ساوه شمشكي ، باقر كلهر و عليداد ساوه شمشكي به ترتيب عناوين دهم تا سيزدهم را كسب كردند. " ايكاتو " اسكي باز ژاپني اول شد و " كانگ مين " و " كيم وو " اسكي بازان كره جنوبي مقام‌هاي دوم و سوم را از آن خود كردند.

روز چهارشنبه : (11/11/85)
تیم آلپاین (بانوان) :در مسابقات مارپیچ بزرگ ورزشکاران تیم بانوان در بین 11 کشور پس از تیمهای کره ، ژاپن ، چین و ازبکستان با کسب مقامهای دوازدهم : توسط مرجان کلهر ، چهاردهم : توسط سمیرا زرگری و همچنین مقامهای شانزدهم و هفدهم به ترتیب توسط میترا کلهر و فاطمه کیادربندسری در مکان پنجم تیمی قرار گرفتند ، در این رشته ورزشکار ژاپن مدال طلا و دو ورزشکار از کره به ترتیب مدالهای نقره و برنز را به خود اختصاص دادند .

روز سه شنبه : (10/11/85)
تیم اسنوبرد :ورزشکاران تیم اسنوبرد که برای اولین بار در رشته هاف پایپ در این مسابقات شرکت نمودند در جای چهارم تیمی بعد از تیمهای ژاپن ، کره و چین قرار گرفتند و همچنین در بخش انفرادی نیز ورزشکاران ما مقامهای دوازدهم و سیزدهم را کسب نموده اند ، در این رشته ورزشکار ژاپن مدال طلا ، ورزشکار چینی مدال نقره و ورزشکار دیگری از ژاپن صاحب مدال برنز شد .تیم صحرانوردی :ورزشکاران تیم صحرانوردی نیز در رشته غیر تخصصی خود برای کسب آمادگی و آشنایی با شرایط جوی و فشار هوا بمنظور شرکت در مسابقه روز شنبه مورخ 14/11/85 که در رشته 10×4 تیمی برگزار خواهد شد حضور یافتند


0 comments: