از جمعه 17/ آذر/85 چه خبر ؟


فاطمه واقف، یوسف واقف، کیومرث کاویانی زاده، هادی فخارزاده، زهرا جعفری از اعضا باشگاه ( به همراه وحید و احسان از مهمانان برنامه ) و به سرپرستی مهرداد شهلائی در طی برنامه ای با حال و هوای زمستان و توام با بارش برف موفق به صعود قله کلک چال از مسیر شیرپلا شدند. این برنامه سومین برنامه تمرینی ایشان برای صعود زمستانه جبهه شمالی دماوند بود .
به گفته مهرداد شهلائی، این برنامه های تمرینی که جنبه تجربه اندوزی دارد از برنامه های یک روزه شروع می‌شود و کم کم شکلی توسعه یافته ای به خود می گیرد .
ساعت حرکت از سربند : 6 صبح ... رسیدن به قله : 15 بعد از ظهر .. حرکت همراه با برف کوبی

******************

صعود قله توچال از مسیر روستای ایگل : محسن فوقانی ; رسول رسولی ; مهدی فرهادی ; مهدی یگانه ; مهدی دانشمند و خانم شیما شادمان در قالب تیمی به سرپرستی حسین ابولحسنی موفق به این صعود شدند . لازم به ذکر است که برنامه اصلی ایشان صعود به قله سرک چال بود ولی به خاطر وضعیت جاده شمشک و بارش برف مجبور به تغییر در برنامه خود گشتند .
ساعت حرکت از ایگل : 8 صبح .... رسیدن به قله : 15:30 ..... دربند : 21:30

******************

حسین بلند اختر ; مریم بهرامی نژاد و حسین طاهری در روز جمعه قله شاه دژ را در منطقه البرز شرقی و ناحیه کیاسر صعود نمودند این قله اگر چه از نظر ارتفاع وبژگی خاصی ندارد ، اما به لحاظ خصوصیات طبیعی و سنگنوردی و تاریخی جذاب می‌باشد.


******************
در آخر اینکه 25 نفر ازهمنوردان کارآموز باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند (اعضاء موقت) به همراه تنی چند از همنوردان خوبمان به سرپرستی سلیم شالوم اقدام به صعود قله دارآباد از مسیر حاجی آباد نمودند . به گفته سلیم شالوم سینه کش زیر قله به سبب شیب و حجم برف جا گرفته بر آن مستعد بهمن می باشد ... قابل توجه کوهنوردانی که در آینده و بخصوص بعد از بارش بعدی در آن قسمت صعود خواهند داشت .

از کلیه همنوردان درخواست می شود در صورتیکه در برنامه ای حضور پیدا می‌نمایند وبلاگ باشگاه ما را مطلع سازند.

0 comments: