" سفر برای یافتن حقایق زندگی "
نام : محمد تاجران
سن : 30 ساله
علایق : دوچرخه سوار – کوهنورد – عکاس
شغل : مهندس مکانیک
زادگاه : استان خراسان ( مشهد )

وی در مورد انگیزه خود برای آغاز سفری به اندازه دنیا چنین می گوید :
" من بدنبال یافتن حقایق زندگی در جهان هستم .... من بدنبال یافتن جواب برای پرسش های خود می باشم ... اینکه ... چطور می توان بهترین روش برای زیستن را داشت و بدان عمل کرد ؟ ... چطور می توان خدا را شناخت و به او نزدیک و نزدیکتر شد ؟. "

تاجران سفر خود را بدور دنیا در اواسط آذر ماه سال 1385 با سفر با پاکستان ( لاهور ) آغاز کرد
و سفرنامه وی بصورتی جذاب به همراه عکس هائی زیبا در وبلاگ و سایت او ما را بدور دنیا می کشاند ....
از همه علاقمندان به طبیعت و علاقمندان به همراهی محمد درخواست می کنیم با او همسفر بوده ... او را حمایت نمایند .....

در زیر ای میل های دریافتی از محمد عزیز را که برای دوستان نادیده خود در باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند فرستاده مشاهده می کنید
....
ای میل اول محمد تاجران به باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند ( انعکاس باتاخیر ) 1/4/86

salam dostan
man Mohamamd Tajeran hastam ke dar hale safar be dore donya ba docharkhe hastam .mosalaman dar jariane safare man hastid ( az tarighe aghaye Nezamdost ) ama emrooz ke weblogeton ro mikhondam ,didam bad nist ke mostaghiman bahaton tamasio dashte basham va gozareshi az safaramo dar ekhtiareton gharar bedam ta dar siteton eraye konid. dar hale hazer dar Bangkok hastam va maghsade badim keshvare Camboj ast va be donbale visaye Vietnam hastam ta bad az Camboj varede Vietnam besham.
to sitam gozareshe kamele safaram hast va mitonid be on ham rojoe konid vali agar etelaate bishtar khastoin ba emailam, tamas dashte bashid . khoshhal misham ba bashgah dar ertebat basham va akhbare safar ro gahan beheton bedam.
adrese sitamo fekr mikonam dashte bashin ama in case ( www.weneedtrees.com)
be hame dostane hamnavardam dar bashgahe damavand salam beresonid va shad o salem bashin va khoda posht o panaheton
Mohammad

سلام دوستان
من محمد تاجران هستم که در حال سفر به دور دنیا با دوچرخه می باشم . مسلما در جریان سفر من هستید ( از طریق آقای نظام دوست ) اما امروز که وبلاگتون رو می خواندم دیدم بد نیست که مستقیما باهاتون تماس داشته باشم و گزارشی از سفرم در اختیارتون قرار دهم تا در سایتتون ارائه کنید . در حال حاضر در " بانکوک " ( تایلند ) هستم و مقصد بعدی من کشور کامبوج است و به دنبال ویزای ویتنام هستم تا بعد از کامبوج وارد ویتنام بشم . در سایتم گزارش کامل سفرم هست و می توانید به اون هم رجوع کنید ولی اگر اطلاعات بیشتر خواستین با ای میلم تماس داشته باشید . خوشحال می شوم با " باشگاه " در ارتباط باشم و اخبار سفر رو گاها به شما بدم .
آدرس سایتم رو فکر میکنم داشته باشید ....http://www.weneedtrees.com/
به همه دوستان همنوردم در " باشگاه دماوند " سلام برسانید و شاد و سالم باشید و خداپشت و پناهتان
محمد


ای میل دوم محمد تاجران به اعضا باشگاه دماوند – 17 /4/ 86

salam be hame dostanam dar bashgahe damavand
mamnoonam az hosne tavajohet va inke peygiri mikoni safaro .
man dar hale hazer dar keshvare camboj hastam va gozareshe sfaram dar site mojod ast.
dar zemn rooze mellie damavand ro be hame koohnavardane keshvar va shoma bache hye damavand tabrik migam
shad bashin o salme
Mohammad

سلام به همه دوستان در باشگاه دماوند
ممنونم از حسن توجه شما و اینکه پیگیر سفر من هستی
من در حال حاضر در کشور کامبوج هستم و گزارش سفرم در سایت موجود است
در ضمن " روز ملی دماوند " رو به همه کوهنوردان کشور و شما بچه های دماوند تبریک می گم
شاد باشید و سالم
محمد

2 comments:

    On ۰۶:۰۸ ناشناس گفت...

    salam ta chand vaght mikhahid safeh avaleo hamintor tekrari bnegah darid

     
    On ۰۶:۰۸ ناشناس گفت...

    salam ta chand vaght safeh aval bayad hamintor tekrari basheh